ד"ר יצחק רמון

ד"ר יצחק רמון – מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

dr_ramon
ד"ר יצחק רמון החל את דרכו בעולם הרפואה כבר בגיל 18, אז החל את לימודיו בפקולטה לרפואה בטכניון במסגרת העתודה האקדמית, לימודים אותם סיים בהצטיינות. עם תום לימודיו, בשנת 1983, התגייס לצה"ל ולאחר שסיים כחניך מצטיין קורס קציני רפואה, שימש כרופא בחטיבת גולני ובקומנדו הימי. במסגרת שירותו הצבאי, התמחה ד"ר רמון ברפואת היפרבארית ורפואת צלילה, שימש כסגן המכון לרפואה ימית ואף פיקד על קורס חיל הים לרפואת צלילה. מיד עם שחרורו מצה"ל החל את דרכו לרכישת הכשרה כמנתח פלסטי, והתמחה בכירורגיה פלסטית בבית החולים רמב"ם. בהמשך השתלם גם בתחום הכירורגיה האסתטית בוירג'יניה, ארה"ב.

תפקידי מפתח

ד"ר רמון הינו מנתח פלסטי בכיר, העובד בשירותי בריאות כללית ובקופת חולים מאוחדת ובעל הסדרים מול כל חברות הביטוח. עם סיום התמחותו במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים רמב"ם, השתלב ד"ר רמון כרופא בכיר במחלקה. במקביל הוא מנהל את השירות לניתוחי הסרת גידולים בפנים בשיטת MOH'S, עוסק עם הכירורגים בשיחזור דופן הבטן ואחראי על הטיפול בחולים בעלי פצעים קשיי ריפוי על רקע סכרת או מחלות אחרות בבית החולים.
במקביל לפועלו בבית החולים רמב"ם, מכהן ד"ר רמון מאז שנת 1998 כמנהל המרפאה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בבית החולים אלישע. תחת ניהולו, הוביל ד"ר רמון את המחלקה וקידם אותה לאחת מהמרפאות המובילות בארץ, המושכת אליה מטופלים ומטופלות מרחבי הארץ ואף מחוצה לה
דוקטור יצחק רמון מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
ד"ר יצחק רמון – מנתח פלסטי
מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
מחוץ לכותלי בית החולים

בנוסף לעבודת 'השטח' בתור מנתח פלסטי בכיר, ד"ר רמון ממשיך את דרכו האקדמית הן בתור מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון והן ככותב מאמרים מקצועיים המתפרסמים בספרות המובילה בתחום ומוצגים בכנסים רבים בארץ ובחו"ל. ד"ר רמון הינו חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בו הוא כיהן כמזכיר האיגוד. בנוסף, דר' רמון חבר באיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית (ASPRS) ובאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית אסתטית (ISAPS). לדר' רמון תוכנית קבועה העונה על שאלות מאזינים בנושא הכירורגיה הפלסטית והאסתטית והוא מנהל את פורום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית של דפי זהב ZAP.

ליהנות מכל העולמות

ד"ר יצחק רמון, מי שהוכתר כאחד מעשרת הפלסטיקאים המובילים בישראל בסקר שערך עיתון 'מעריב', הינו מנתח פלסטי ששמו הולך לפניו. עם השנים נקשר שמו כמעט בצורה נרדפת עם ניתוחי הפנים למיניהם, הנחשבים למומחיותו הגדולה. מומחיות זו הפכה אותו לאחד מן הפלסטיקאים הבודדים אשר משלב בהליך אחד מספר ניתוחי פנים כגון מתיחת פנים, שאיבת שומן מהצוואר, הרמת מצח, ניתוח עפעפיים, הזרקות שומן, טיפולי לייזר לפנים ועוד.
עם 55 שנות מוניטין ואחרי אלפי ניתוחים מוצלחים ואלפי לקוחות מאושרים, מהווה הצוות הרפואי והמקצועי של המרפאה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בבית החולים אלישע, בהנהגתו של ד"ר רמון דוגמה ומופת בתחום הרפואה האסתטית?

קראו עוד על ד”ר יצחק רמון:

medico-מגזין אינטרנטי העוסק בבריאות
מעריב-חדשות רפואיות
אלטרנטיבלי-רפואה משלימה
גודיז-הבית של ערוצי הלייף 
כלבו חיפה והקריות-בריאות
כמוני-חברים לבריאות
בית חולים אלישע-כירורגיה פלסטית
Docadviser-הדירוג שלכם לרופאים מומחים


מדוע בחרתי בכירורגיה פלסטית? – הסיפור

מדוע בחרתי בכירורגיה פלסטית?
סיום לימודי הרפואה, הינו במידה מסויימת זהה לסיום בית הספר התיכון. זהו השלב בו עליך לבחור התמחות ברפואה, אשר היא למעשה המקצוע בו תעסוק בהמשך עבודתך כרופא. ההתמחות אורכת 4-6 שנים, ורק לאחר סיום ההתמחות ומעבר בחינות ההתמחות, אתה נעשה רופא מומחה בתחומך ויכול להתחיל לעבוד באופן עצמאי.
כאשר סיימתי את לימודי הרפואה, התלבטתי רבות באיזה מקצוע לבחור. מאחר ואהבתי לטפל בילדים, חשבתי להתמחות ברפואת ילדים. מאחר ואהבתי את המתח הכרוך ברפואה דחופה והטיפול בנפגעים קשים, חשבתי להתמחות בטיפול נמרץ. מאחר ואהבתי עבודת ידיים ויצירתיות ורציתי לנתח, חשבתי להתמחות בכירורגיה.
מקצוע המשלב ידע ומיומנות
התלבטתי רבות וכאשר סיפרתי על התלבטויותיי לכירורג פלסטי שפגשתי, הוא מיד אמר לי שעליי לבחור בכירורגיה פלסטית. באותה תקופה היו בארץ רק מעט כירורגים פלסטיים ומאחר והניתוחים האסתטיים לא היו שכיחים כמו היום המקצוע לא היה מוכר. הוא הסביר לי שהכירורגיה הפלסטית עונה על כל דרישותיי: ראשית מדובר במקצוע כירורגי, הדורש מיומנות בעבודת ידיים, מאחר והכירורגים הפלסטיים מטפלים בנפגעי כוויות ותאונות דרכים, יש צורך במיומנות בטיפול נמרץ וברפואה דחופה ובנוסף מאחר והכירורגיה הפלסטית עוסקת בתיקון מומים מולדים, הרי שבהכרח הכירורגים הפלסטיים צריכים לטפל גם בילדים.
מקצוע יצירתי, הדורש יכולת אילתור
בנוסף לכך זהו מקצוע יצירתי, הדורש יכולת אילתור ויצירה שכן, הבעיות בהן הכירורג הפלסטי נתקל הינן שונות ומגוונות, אין להן פתרונות בית ספר ועל הכירורג הפלסטי למצוא וליצור את הפיתרון המתאים לכל מקרה בהתאם לכישרונו היצירתי. באותו היום סיימתי את התלבטויותיי וביקשתי להתמחות בכירורגיה פלסטית. אם היו לי עוד ספקות ביום הראשון להתמחות, הרי שתוך שבוע הבנתי שמצאתי את ייעודי בחיים.
אהבתי למקצוע
אני פשוט התאהבתי במקצוע. מידי יום יצאתי לעבודה בהתלהבות, יום העבודה חלף במהירות וכאשר יצאתי לביתי חיכיתי בקוצר רוח לתחילת היום הבא. אני נהנה מהיצירתיות שבעבודתי ולמעשה אני מרגיש שאני עושה את מה שאני אוהב לעשות ולא רואה בעבודתי מטלה שעליי לבצעה. משמעות המילה פלסטי הינו עיצוב ובכירורגיה פלסטית אנחנו, המנתחים הפלסטיים, יוצרים ומעצבים מחדש איברים פגומים, כתוצאה מבעייה מולדת, מתאונה או כווייה, או מגידולים.
יצירתיות גבוהה וגם הסיפוק
זוהי הכירורגיה המשחזרת, אשר מחזירה את הצחוק לילדים שנולדו עם שפה שסועה ואת שמחת החיים לאלה שנפגעו בתאונות או כתוצאה מהסרת גידולים. היתרון הגדול של המקצוע, הינו בכך שכל אחד ולאו דוקא איש מקצוע יכול להעריך את עבודתנו, שכן כמו פסלים ותמונות גם היצירות שלנו גלויות לכל הסובבים וכולם יכולים להעריכם. בנוסף אין סיפוק גדול יותר מלראות את שימחת המטופלים לאחר שהצלחת לתקן או לשחזר את הפגם ממנו הם סבלו, אשר מנע מהם חיים רגילים עקב היותם שונים. עבודתנו מחזירה את הביטחון העצמי למטופלים שלנו ומאפשרת להם לחזור לתפקוד מלא בחברה, עם הרבה שמחת חיים.

 

ד”ר רמון בתקשורת

מכתבי תודה

תעודות

קטעי עיתונות

המרפאה

מרפאת דוקטור יצחק רמון בית חולים אלישע

מרפאתו של ד"ר רמון ממוקמת בכרמל ונשקף ממנה הנוף המדהים של מפרץ חיפה. המרפאה מצוידת במכשור מתקדם לצילום ומעקב אחר הלקוחות והטיפולים נעשים בחדר נפרד המיועד לכך

צוות המרפאה

 

צוות מרפאת דוקטור רמון
צוות המרפאה זמין באופן קבוע לכל שאלה ולכל בעייה שמתעוררת. כל הלקוחות זוכים/ות ליחס אישי וחמים
ולהסברים מפורטים על כל ההליכים הטיפוליים והניתוחיים

צוות חדר ניתוח

בוריס אדלשטיין

עובד חדר הניתוח, האחראי על השכבת המנותחים/ות, תאורת חדר הניתוח והפעלת המכשור המתקדם והחדשני

ג'ילדה קצב

אחות חדר ניתוח מנוסה, ראש צוות פלסטיקה,
העובדת עם ד"ר רמון מזה 16 שנים

סופי מרטינוב

אחות חדר ניתוח מנוסה,
ראש צוות פלסטיקה,
העובדת עם ד"ר רמון מזה 16 שנים

ד"ר ירחי - מנהלת ההרדמה בביה"ח אלישע

בעלת ניסיון של עשרות שנים בהרדמה. ד"ר ירחי בעלת ניסיון רב בהרדמות כלליות, מקומיות ואזוריות, דבר המאפשר להתאים לכל מנותח/ת את ההרדמה האידיאלית עבורו לצורך ההליך הניתוחי שנבחר. ע"י כך מתאפשרת הרדמה בטוחה עם זמן התאוששות קצר, דבר המאפשר החלמה מהירה, ללא סיבוכים

חדר ניתוח


חדר הניתוח בבית החולים אלישע מצויידבמיכשור המתקדם ביותר, המאפשר לבצע את הניתוחים  ביעילות מירבית, עם התאוששות מהירה