ניתוחים פלסטיים בחופשת הקיץ

הקיץ הינו מועד מעולה לניתוחים. בתקופה זו רבים יוצאים לחופש, משתחררים מהעבודה ועם פחות מחויבויות, לכן מועד זה מאפשר "היעלמות" לתקופה של כשבועיים, אשר מאפשר לחזור עם מראה חדש.

 

מתיחת פנים, הינו ניתוח המאפשר מראה צעיר ורענן יותר ובעזרת ניתוח זה, אפשר לחזור מהחופשה צעירים וזוהרים, בטענה שהחופשה אכן היטיבה עמנו בצורה בלתי רגילה. היום ניתוח זה אינו נעשה רק בגיל מבוגר, אלא דווקא בטווח הגילים 45-55 , כך שאין הוא גורם לנו להיראות אחרת, אלא רק להיראות הרבה יותר טוב, כך שכל הסובבים אותנו אפילו לא ידעו מה בדיוק עשינו, אלא רק יתרשמו מהמראה המשופר.

 

ניתוח אחר הדורש זמן החלמה ארוך יחסית ולכן הוא אידיאלי לחופשת הקיץ הינו הרמה היקפית של כל פלג הגוף התחתון ומתיחת הבטן. בניתוח זה מוצאת מהגוף חגורה היקפית והוא מאפשר לאנשים שירדו במשקל בצורה ניכרת, אך עודפי העור תלויים עליהם כבגד הגדול מהם במספר מידות, לא להיות רזים בלבד אלא גם חטובים ובמהלכו מתאימים את עור גופנו למידות החדשות של הגוף.

 

כמובן ניתן לבצע בחופשת הקיץ גם ניתוחים אחרים וגם רבים מהתלמידים והסטודנטים מנצלים תקופה זו לשיפור המראה ומבצעים בו ניתוחי אף, אוזניים, הגדלה, הרמה והקטנה של החזה ושאיבות שומן.

ד"ר יצחק רמון

ד"ר יצחק רמון

ד”ר יצחק רמון – מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, והינו מנתח פלסטי בכיר, העובד בשירותי בריאות כללית ובקופת חולים מאוחדת. את התמחותו ביצע ד"ר רמון במחלקה לכירורגיה פלסטית ברמב"ם כרופא בכיר ומנהל ניתוחי הסרת גידולים בפנים בשיטת MOH'S. במקביל לפועלו בבית החולים רמב”ם, מכהן ד”ר רמון מאז שנת 1998 כמנהל המרפאה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בבית החולים אלישע אותה מאז הוביל וקידם לאחת המרפאות המובילות בישראל.